måndag 24 september 2007

Måndag kväll!!!
Jobbade sent och handlade på vägen hem lite kvällsmat.
När jag kom hem visade sig det att jag inte hade någon nyckel hem så jag fick ställa matkassen utanför dörren.
Jag cyklade hem till syrran och kollade hur mycket de hunnit komma iordning i lägenheten. Efter en dryg halvtimme tog jag cykeln hem eftersom jag visste att maken kommit hem då.
Fixade lite kvällsmat och tog bilen och körde hem ett databord till syrran.
Stannade ett tag och hjälpte till att göra ordning i förrådet så det bara var att stuva in lådor med saker som syrran inte använder just nu.
Gosade med Kotte, han är en riktig gosig unge. Söt rund och go.
Nu ligger jag i soffan och gör inte många knop.
/Tingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du har hunnit med en hel del så du vilar med all rätt.
Ha en trevlig stund i soffan, kram.

Anonym sa...

Det är väl skönt att få koppla av lite efter en så intensiv dag. Kram, F

Anonym sa...

Det skulle vara kul om du ville vara med i min chokladtävling:
http://junitjej.blogg.se/1190694553_tvling__bloggchoklad.html

Anonym sa...

Räcker det inte med det du hunnit med ;) Ha en fin dag *kram*

Anonym sa...

Jösses vad du hinner med!

Vila du med gott samvete!
KRAM!

Anonym sa...

Efter allt du gjort är de värd en härlig vila!

Kramen

Anonym sa...

Tittar in och kollar om du "vaknat".......har saknat dig!
kram!