fredag 28 september 2007

Äntligén fredagkväll!!!
Ikväll har maken och jag varit ute och ätit vid globen och sen gått på "cirque de soleil" i globen.
En mysig kväll det var länge sen vi gjorde nåt på tu man hand. Nu är jag hemma och har redan hunnit slänga mig ner i soffan med datorn i knäet.
Jag håller på att förbereda ett material till föräldramöte nästa vecka och det tar sin lilla tid.
Vi är två på jobbet som hjälps åt och nu har jag tagit hem lite som ska vara klart till måndag så det blir lite framför datorn i helgen.
Nu måste jag kika in hos er oxå /Tingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät som en riktigt mysig kväll.
Kram, F

Anonym sa...

Det lät mysigt och kul!!
Skönt att göra nåt ensamma ibland!
Ha en bra dag!
Kramen!

Anonym sa...

Jobbar du en fredagskväll...eller missuppfattade jag?

Ha det gött nu är det lördag..kram

Anonym sa...

Vilken mysig kväll.
Det behövs ibland att man bara gör något med sin man.
Kram.

Anonym sa...

Ha en mysig lördagskväll!! Kram Mumin

Anonym sa...

Låter som om ni har haft en mysig fredagskväll! Trevligt att göra något på tu man hand.
Hoppas du har haft en trevlig lördag.
Kramen!

Anonym sa...

Skön och vilsam söndag önskas:) Kramis