onsdag 26 september 2007

Jo just nu rusar bara min tid iväg jag hinner inget känns det som. Igår kväll hade vi kvällsplanering och efter det är man alltid så seg.
Idag har jag varit med sonen, syrran och mamma vi skuller fixa det sista med syrrans lägenhet i stan. Det var lite städning och besiktning kvar. Nu visade det sig att nästa hyresgäst ville flytta in direkt så hon sa att vi slapp ta det sista, skönt!!
Istället åkte vi till Ikea och bytte ett bord till syrran som var skadat. Jag gick genom kassorna utan att ha handlat någonting.
Hemma igen fixade sonen och jag lite käk, potatiskroketter och lövbiff. Ekelt snabbt och gott.
Jag har konstigt nog inte hållit på med dator alls så mycket de senase dagarna i vanliga fall är jag vid dator flera timmar varje dag. /Ting.............

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått klara mig utan datorn i flera dar jag med och det har gått så bra så!

Kramen

Anonym sa...

Hur klarade du dig genom kassorna utan att handla. Hade det varit jag så hade jag behövt glömma plånboken där hemma =)
Kramar.

Anonym sa...

Hoppas det lugnar ner sig hos dig!
Det är så jobbigt när det bara rusar på!
Ha en bra dag!
Kramen!

Anonym sa...

Det var en prestation att gå igenom kassorna utan att ha handlat någonting på IKEA. Det brukar alltid vara något man får med sig!
Kramar

Anonym sa...

Ska du på Yoga när du har ont i höften??

Ja du vet säkert vad du gör..kram

Anonym sa...

Vad duktig du var som kom ut ur Ikea utan en enda kasse!!!
Visst kan det vara skönt med pauser från datorn, eller?

Anonym sa...

Ni ställer verkligen upp för varann..trevligt att läsa om..
Skönt för er att ni slapp ta sista städen..ni har ju jobbat så hårt..
Önskar dig en fin helg..*kram*
Jag hade inte kommit igenom kassorna utan nåt..typ värmeljus eller vad som helst..;)

Anonym sa...

Ha en trevlig helg!
Här har vi ätit burgundisk gryta och pressad potatis. Till det ett glas rött. Det var gôtt!

Anonym sa...

Hej Tingeling nu är jag hemma igen....ser att du har fullt upp.....jag har längtat efter mina bloggkompisar. Ha det gött! Kram

Anonym sa...

Oj, vilken prestation! Att gå ut från IKEA utan att ha handlat något! Annars brukar man alltid fastna vid utgångskassorna där det ligger lite lockvaror, och där brukar man plocka på sig lite av varje.