tisdag 11 september 2007


6 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet väl att du får plussa på steg när du cyklar eller gympar.
Vivar med i stegkampen i kommunen förra året, då stog de så i papperen. Bara som en liten tröst ;)

Anonym sa...

Jo men nu motionscyklar min man varje kväll så jag får verkligen ligga i
kram Ting...

Anonym sa...

Va mysigt att pussa bebis, lite avis blir jag allt!

Ha en skön dag, försökte blogga lite igår kväll, men se det gick inte, bloggen var så seg så seg!

Kramen

Anonym sa...

de växer så det knakar i början........den "riktiga" bebis tiden är kort! Det gäller att passa på!

Nu håller vi tummarna för att vi får den där skivan idag då!!!

Kram och ha en bra dag!

Anonym sa...

Go´morron..hur tycker du att det är på Blogspot? Lättare med vissa saker men svårare med annat ;) enligt mig! Önskar dig en bra dag..*kram*

Anonym sa...

Håller med dig Anna jag saknar visa saker men andra är bättre.
Nu börjar jag vänja mig med blogspot.
/Ting...