lördag 15 september 2007


10 kommentarer:

Anonym sa...

Va trevligt att ni hade det roligt. Kul med vinlotteri. Vann du? Måla är inget kul tycker jag men det blir fint när man gjort det:) Ha en bra lördag! kram

Anonym sa...

Blev det snyggt??

Tacos är aldrig fel..kram

Anonym sa...

Mmm,tacos är gott!

Hur dags äter vi;)

Kram!

Anonym sa...

Jo Åsa vid 19 är du välkommen
Snyggt blir det Jag vann /ting....

Anonym sa...

Ha det gott. Blåser det hos dig med?
Kram.

Anonym sa...

Måste måla om här hemma oxå men svårt när man inte bestämt om man ska vara kvar..annars blir det nog nougat eller sandliknande..hör av mig när det är dax att rolla ;)

Ha det gött...*kram*

Anonym sa...

Min man är målare, och idag har jag hjälpt honom att tejpa maskeringstejp längs golvlisterna i en lägenhet han ska måla om. Jag brukar ofta vara hantlangare åt honom, det är riktigt kul.

Anonym sa...

Ha en skön söndag..här regnar det idag.kram

Anonym sa...

Nä brunt kan vara lite känsligt. Oj jag kan vara lite efter nu men vad är egentligen tacos för sorts maträtt? Jag har hört om denna rätt på amerikanska matprogram där dem tycks nämna taco bell. Men vad är det egentligen? Någon slags hamburgare?

Anonym sa...

visst brunt ärsvårt men snyggt om det blir rätt nyans.
Tacos är köttfärs med olika grönsaker och majs bröd till Du har missat nåt Zergei (sovit länge eller???)
Kram ting....