måndag 3 september 2007

Åh så trött jag är...

Idag jobbade jag till sista man på dagis. Jag blev så där pangtrött vid halvfemtiden luften gick bara ur mig, kände mig helt kraftlös. Det är så man blir lite rädd att man kan bli så trött.
Nu har jag fått i mig lite mat och energin börjar så smått återvända.
Imorgon har jag en lång dag och möte på kvällen så det blir en tung inledning på veckan.
Ikväll ska jag lägga mig under en filt och pilla mig i naveln och blogga runt lite. Jag ska lyssna klart på Läckberg oxå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt liten bebis på bilden.
Är du på småbarn eller syskon avdelning?
Ha en skön kväll, pilla inte för djupt =)

Anonym sa...

Låter skönt att bara pilla naveln!

Att vara sista man på jobbet är jobbigt.
Värst är tycker jag när man är helt ensam och man försöker roa barnen som är kvar..och själv är man så trött så trött!
Kram

Anonym sa...

Såg förresten att du hade hälsat på min ena systerdotter, Therese!

Anonym sa...

Tittar inom och säger godnatt efter en jobbig dag!
Hoopas du har det gott i soffan:D

Jag var inom och beställde den svartvita i går kväll!Lääängtar tills den kommer!

Sovgott!
Kram!

Anonym sa...

Usch stackars dig, det låter som om du jobbar för mycket. Akta dig kära vän! Gonatt och sov gott! Kram