söndag 16 september 2007

Massor att göra!!!!!!

Helgen bara försvinner, tiden rinner iväg.
Idag har jag jobbat hemma med lite jobb saker. Jag höll på i tre timmar och har lite kvar än men det får jag göra ikväll. Det gör att jag inte behöver börja förens vid ett imorgon, första två timmarna har jag planering och nu gjorde jag den idag istället.

Så imorgon kör vi lite saker till syrran på förmiddagen.
Sen åkte vi upp till Syrran och hjälpte henne att måla vitt i hennes nya sovrum. Det blev jättebra till en fondvägg i nougat.
Nu har dottern och jag lagat en mexikansk köttfärssås av resterna från igår, skitgod!!
Så när maken och svärsonen kommer hem från golfen blir det käk.
Nu har jag varit en jättedålig bloggare men kommer runt på en bloggrunda ikväll. /Tingeling




3 kommentarer:

Anonym sa...

Va gött att börja lite senare..mindre kul att jobba på helgen!

kramen

Anonym sa...

Jösses vad du har "flått" på i helgen!!
Jag har inte heller gjort så mycket med min cd......testade bara lite i fredags.
Men i morgon så.....!
Natti och sovgott!
Kram!

Anonym sa...

Ibland är det skönt att jobba undan, det har man igen sedan. Ofta hinner man inte så mycket på planeringen på jobbet. En timme då och då, det går så fort. En massa papper som ska skötas, lektioner som ska planeras.
Kram.