söndag 2 september 2007

Jag har hållit på och lekt i photoshop och gjort lite saker från min nya skiva. Här har jag övat på att lägga runt en ram genom att använda olika sorters penslar och jobbat i olika lager. Ibland tycker jag det är lite svårt att förstå det här med att jobba i lager men jag lär mig lite mer för varje gång. Är lite sugen på att läsa in någon kurs om digital fotografering men är lita rädd för att vara "dummast" Det som jag har lite svårt för är engelskan och jag kan tänka mig att det är en hel del av den varan. Här kommer två foton av mina tjejer.

Nu är det inte säkert att dessa foton får stanna kvar här på bloggen så länge tjejerna har sagt att de ska godkänna resultatet men till dess fick de vara kvar. /Tingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var läckra bilder! Det blev en väldigt dramatisk effekt med de hårda skuggorna i ansiktet.
Kram, F (http://neverkeso.blogg.se)

Anonym sa...

Vilka söta tjejer du har. De kan väl inte annat än godkänna debilderna. Som två fotomodeller =)
Kram.

Anonym sa...

Känsligt ämne när man är i den åldern! Men fina bilder!
Sänder lite solsken och värme.
Kramiz Bodil.

Anonym sa...

Var på moderskeppet beställer man skivorna???

Fina bilder blev det,men det brukar ju dina bilder alltid vara!

Kram!

Anonym sa...

åsa Det står en flik dvdshop där gick jag in och beställde
Idag beställde jag den svart vita oxå kram Ting...

Anonym sa...

Jag säger som jag alltid brukar hur kan du människa?? Och du undrar om du kan gå på kurs?:)) Bäst i klassen skulle jag vilja säga. Jättefina bilder på dina flickor å så söta dem var sen då? Kram

Anonym sa...

Snyggt..du har så fina barn!

Ha en skön dag...kramen