söndag 23 september 2007

Idag har svägerskan, jag och Kotte varit på sjukhuset och hälsat på hans lilla mamma. Kotte stannande kvar medans svägerskan och jag åkte iväg och åt en god lunch. Det blev räk och kräftsallad och mätta och belåtna slank vi in i lite affärer. Det blev ett par jeans till mig på Lindex mina sprack ju i torsdags. Vi köpte lite gott till syrran som uppmuntring. Sen en tur tillbaka till sjukhuset och där stannande vi och underhöll syrran nån timme. Efter det var det dags för Kotte och säga hej till sin mamma som vi hoppas kommer hem imorgon.
På vägen hem stannande vi och handlade på Maxi och Kotte stortrivdes i kundvagnen.
Nu är Kotte hemma hos sin mormor och myser. / Tingeling

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh,så söt han är lilla kotten. Tråkigt för syrran din o ligga på sjukhus..Hoppas hon får åka hem imorgon. Lycka till med vadet...;) Kram A-Lena

Anonym sa...

Va trist med din syster?Hoppas det inte va nåt allvarligt..
Lilla Kotten blir väl bortskämd av sina mostrar..;)

Önskar dig en trevlig arbets vecka framför dig *kram*

Anonym sa...

Vadet håller jag på att vinna
A-lena. Det är bara frågan om timmar. Tack Anna önskar dig en bra vecka du med kram Ting....

Anonym sa...

Japp snart ger jag mig.. Men jag har bildbevis på att det har förekommit fusk i vadet. Imorgon klockan 12.00 publiceras exklusiva bilder från "vadfusket". På zergeis blogg

Anonym sa...

Hihi du är rolig du Zergei Jag känner igen din maskering
Dina forseg har jag hört sen du var liten. Kan du möjligen vara min son ? kram Ting.........

Anonym sa...

Hahaha,slagen hjälte!!
Den lilla sötisen!
Hoppas du haft en bra dag

Kramen på dig!

Anonym sa...

Hoppas din systers operation gick bra!! Varför opererades hon? Vad skönt det blir för henne, när hon kommer hem till lägenheten och Lille Kotten.

Anonym sa...

Men vilken sötnos..men har hon honom inte hos sig på sjukhuset...hur går det med amning??

Anonym sa...

Mín syster tog bort gallan Det varinte så enkelt att få han hos sig de ville inte ta ansvar osv. Kram Ting........

Anonym sa...

En liten trött Kotte. Himmel så söt!