torsdag 13 september 2007

En liten bloggning

Idag får det bli en snabb bloggning jag har fått min svart vita cd skiva från moderskeppet.
Längtar så att få sätta tänderna i den.Idag slutade jag redan tolv och åkte direkt till stan (bycentrumet) och inhandlade en present till svärsonen och en present till en kompis som fyllde år idag.
Kompisen fick en "oljesprutflaska" till köket en sån har jag länge velat ha.
Sen blev det en besök hos henne och där bjöds jag på kladkaka och kakor gott men inte så bra.
Ett besök hos Syrran och Kotte
Nu sitter jag helt slut i soffan.
Imorgon ska jag på tjejträff men vin lotteri och hon vi ska till är super i köket.
Kram Tingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att deltagande i vinlotteri kan omräknas till en ruskig massa steg på stegmätaren. Eller...? Kram o lycka till i stegjakten

Anonym sa...

jag har börjat försöka ........lite trevande så där!
Kul är det ju och behaglig röst har karlen och ja även ett trevligt utseende!
Natti och sovgott!
Kram!

Anonym sa...

Oljesprutflaskan är jättebra, man tror inte man kan ha så lite olja i pannan men det behövs så lite..om det nu va en sån du mena..he he..
Önskar dig en trevlig helg med kotte snusande ;)

Anonym sa...

Just det Anna en sån menade jag kul att de är bar.
Åsa jag har oxå lyssnat på lite håller med dig.
F. Jag tror som du att man får räkna om när det gäller ävlingen mannen kunde använda sin golftävling igår (Fy så orättvist)
/Ting..........

Anonym sa...

Ohh vilken snygg header...I Like!!

Mysigt med tjejträff, ja nu har det gått en vecka sen jag var iväg!

Ha det gott..kramen

Anonym sa...

Kladdkaka och stegräknare....skit samma.....gott e det i alla fall:)) Som Galenskaparna och After Shave sa: Det ska va gött å leva annars kan det kvitta!! Trevlig fredagskväll! Kram

Anonym sa...

Ha det så härligt. Är det regn hos dig också?
Kram.